آموزش حرفه و فن

آموزش حرفه و فن و کار و فناوری

آموزش حرفه و فن

آموزش حرفه و فن و کار و فناوری

آموزش حرفه و فن و کار و فناوری

شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۵۳ ب.ظ

جشنواره سالادها

دانش آموزان عزیر در فایل پیوست روش تهیه بیش از 90 نوع سالاد خدمتتان تقدیم شده است.(این مجموعه از نرم افزار هوشمند ناشتا و با کسب اجازه از صاحب اثر استخراج شده است)

دریافت
حجم: 4.29 مگابایت
توضیحات: دانلود فایل

چند نمونه از  سالادها

سالاد تن

سالاد ذرت

سالاد سیب درختی

 
  • محمد وفا

نظرات  (۵)

  • مهدیار قوامی
  • با تشکر از طرح های بسیار متنوع و زیبای شما
    پاسخ:
    سلام قربان شما به خانواده سلام برسانید.
  • محمد جواد ملا مهر علی زاده
  • واقعا از طرح هاتون ممنونم

    پاسخ:
    خواهش می کنم.
  • یاسین عامری
  • یک دنیا سپاس ;) از وبلاگ منم دیدن کنید خوشحال میشم!

    http://blacknight2.mihanblog.com
    پاسخ:
    عامری جان از وبلاگ شما بازدید کردم .به خانواده سلام برسانید
  • حاجی آقایی
  • عالی بوددددددد

    پاسخ:
    با عرض سلام خدمت دانش آموز عزیز و دوست گرامی با دیدن نام پر مهر شما یاد ایام گذشته که در خدمتتان بودم افتادم .امیدوارم موفق و سر بلند باشید خدمت خانواده سلام برسانید .به امید دیدار
  • حاجی آقایی
  • سلام آقای وفا از وقتی که از مفید رفتم قدر شما و کارگاه را میدانم ممنون از همه زحمت هایی که برای من کشیدین و الکترونیک را به خوبی به من یاد دادین
    پاسخ:
    سلام.قربان محبت شما.به خانواده محترم سلام برسان.به امید دیدار
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی